نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یک جوان دیگر در راه تورین / مخالفت یووه با درخواست موناکو /

یک جوان دیگر در راه تورین / مخالفت یووه با درخواست موناکو /

امروز 1 فوریه آخرین روز فرصت نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا است و تیم های اروپایی آخرین تلاش های خود را برای جذب بازیکن های جدید خواهند داشت. با توجه به مصدومیت های پیش آمده برای برخی از بازیکنان یووه، گفته شده است که جوزپه ماروتا چند بازیکن که اغلب در پست هافبک بازی می کنند را برای تقویت تیم در نظر دارد که باید دید تا فاصله اندک باقی مانده تا پایان فرصت نقل و انتقالات یوونتوس موفق به جذب بازیکن جدیدی خواهد شد یا خیر.

 

شما هواداران عزیز یووه مانند دفعات گذشته می توانید از طریق سایت یوونتوس دات آی آر، از اخبار لحظه به لحظه یووه در روز آخر پنجره زمستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا با خبر شوید.

 همانطور که پیش از این هم گفته شده بود یووه در پی مهاجم پسکارا ، جانلوکا لاپادولا است . طبق اخبار Sky مدیران یوونتوس و پسکارا امروز برای مشخص شدن تکلیف لاپادولا ملاقات خواهند داشت اگرچه در صورت توافق احتمالی ، این بازیکن 25 ساله تا آخر فصل در تیم پسکارا خواهد ماند .

یوونتوس بدنبال 2 بازیکن موناکو یعنی موتینیو و برناردو سیلوا است و مدیر موناکو نیز برای مذاکرات با یووه روز چهارشنبه در تورین بود که گفته می شود مذاکرات برای انتقال این دو بازیکن مثبت بوده و توافقاتی انجام شده است اما انتقال احتمالی این دو هافبک پرتغالی به تورین در ماه ژوئن انجام خواهد شد .

باشگاه موناکو درخواست معاوضه برناردو سیلوا با سیمونه زاتزا را به یووه داده است که این پیشنهاد با مخالفت مدیران بیانکونری روبرو شده است .

جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار اسکای اسپورت در وبسایت خود خبر از توافق یوونتوس و پروجا برای انتقال قرضی دیدیبا ، هافبک 18 ساله این تیم داده است . طبق اخبار منتشر شده مدیران یووه این بازیکن را برای تیم پریماورا (امید) می خواهند . 

دقایقی قبل انتقال این بازیکن رسمی شد و به تیم امید پیوست.

 

پایان رسمی نقل و انتقالات ژانویه


شما هواداران یوونتوس می توانید علاوه بر استفاده از سایت، پیج ما در اینستاگرام و همچنین کانال ما در تلگرام را دنبال کنید تا آخرین اخبار و اتفاقات مربوط به روز اخر نقل و انتقالات را در کوتاه ترین زمان دریافت کنید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: